آموزش ساخت و نحوه کپی ریموت یدکی پارکینگ

شاید نیاز داشته باشید از ریموت درب پارکینگ خود کپی تهیه کنید تا در هنگام خراب شدن ریموت اصلی دچار مشکل نشوید در این مقاله آموزش نحوه کپی کردن ریموت درب پارکینگ و ساخت ریموت یدکی پارکینگ را خدمت شما عزیزان آماده کردیم و پیشنهاد میکنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

آموزش ساخت ریموت یدکی پارکینگ

برای کپی کردن ریموت درب پارکینگ اگر ریموت جدید خام نیست، نیاز است تا اطلاعات ریموت جدید را پاک کنید تا بتوان مراحل کپی کردن را به انجام رساند به این کار به اصطلاح خام کردن ریموت میگویند. این کار بسیار ساده است و شما میتوانید این کار را در منطل انجام دهید و هر تعداد ریموت یدکی که میخواهید بسازید.

برای خام کردن ریموت جدید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • کلید خاموش و روشن ریموت را برای چند ثانیه باهم نگه دارید (کلید روشن شدن A و کلید خاموش شدن B و در برخی ریموت ها عدد 1 و 2 است)
  • منتظر بمانید تا چراغ ریموت به حالت چشمک زن در بیاید در این مرحله ریموت شما خام شده است
  • برای بررسی صحت خام بودن ریموت میتوانید دکمه های آنرا فشار دهید در صورتی که با فشار دادن هر یک از دکمه ها چراغ ریموت روشن نشد ریموت را به درستی خام کردید.

نکته: در صورتی که از خام کردن اطلاعات ریموت پشیمان شدید یا نیاز به بازگرداندن اطلاعات قبلی ریموت داشتید دکمه های D و C یا اگر دکمه های ریموت شما عددی است، عدد های 1 و 2 را فشار داده و نگه دارید تا اطلاعات قبلی بازیابی شود.

روش کپی کردن ریموت درب پارکینگ

برای کپی کردن ریموت (فقط برای ریموت های بلوتوثی و ریموت های یونیورسال) نیاز است تا ریموت اصلی و ریموت یدکی خام شده را از قبل در اختیار داشته باشید. ریموت های بلوتوثی در دو فرکانس 413 یا 315 در بازار یافت میشوند همچنین میتوانید این ریموت ها را از فروشگاه کلید آنلاین خریداری نمایید.

برای خرید ریموت های روی لینک مقابل کلیک کنید: فروشگاه کلید آنلاین

برای کپی کردن ریموت اصلی باید هردو ریموت فرکانس یکسانی داشته باشند برای مشاهده فرکانس ریموت اصلی میتوانید روی درب پشت ریموت را نگاه کنید فرکانس ریموت را بخوانید. اگر پشت درب ریموت هم نتوانستید فرکانس ریموت را مشاهده کنید یکی از مراحل زیر را انجام دهید.

  • فرکانس ریموت را از درب پشتی ریموت بخوانید
  • قاب ریموت را باز کنید و از روی برد ریموت فرکانس آن را بخوانید
  • با استفاده از دستگاه فرکانس یاب فرکانس ریموت اصلی را بدست آورید
  • یا هنگام خرید ریموت یدکی ریموت اصلی را همراه داشته باشید و ریموت یدکی هم فرکانس با ریموت اصلی تهیه کنید

مراحل کپی کردن ریموت درب پارکینگ

اکنون که هر دو ریموت اصلی و ریموت یدکی خام با فرکانس های یکسان را در اختیار دارید زمان کپی کردن ریموت درب پارکینگ فرا رسیده است.

  1. هر دو ریموت را مقابل یکدیگر قرار دهید. (دقت کنید که آنتن های ریموت ها مقابل یکدیگر باشد)
  2. بصورت همزمان هر دکمه از ریموت اصلی را با دکمه متناظر در ریموت یدکی را بصورت همزمان فشار داده و نگه دارید تا چراغ چشمک زن ریموت خام روشن شود.
  3. همین کار را برای سایر کلید های ریموت انجام دهید تا همه دکمه ها کپی شوند.
  4. حال کپی کردن ریموت درب پارکینگ تمام شده و شما تمامی مراحل ساخت ریموت یدکی پارکینگ را با موفقیت به پایان رسانید و نوبت تست ریموت یدکی است.

ریموت یدکی را تست کنید و در صورتی که تمام دکمه های آن به درستی کار میکند شما آموزش ساخت ریموت یدکی پارکینگ را با موفقیت به پایان رساندید. اگر یکی از دکمه ها کار نمیکرد باید این روند را مجددا از اول تکرار کنید.

در صورتی که نتوانستید ریموت یدکی را به درستی کپی کنید کافیست تا با کلید آنلاین تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *