آگر کلید خود را گم کردیم چه کنیم؟

شاید این سوال برای خیلی ها پیش بیاد که در صورت جا ماندن کلید در منزل یا در ماشین و قفل بودن درب چیکار باید انجام بدیم؟ این مقاله قصد داریم تمامی روش هایی که ممکن است به شما برای باز کردن درب خودرو یا منزل کمک کند را بررسی کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

اگر کلید رو جا گذاشتم چه کنم؟

ابتدایی ترین توصیه ای که هر کلید سازی هنگام گم کردن یا جا گذاشتن کلید در منزل یا ماشین به شما خواهد کرد این است که آرامش خود را حفظ کنید و برای سهولت حل شدن این مشکل با کلید سازی سیار تماس بگیرید. اما برخی روش ها هست که میتواند به شما در این شرایط کمک کند در این مقاله این روش ها را باهم بررسی خواهیم کرد.

باز کردن درب ماشین

اگر کلید شما در ماشین جا مانده و درب ماشین قفل شده است به هیچ عنوان به شما توصیه نمیکنیم تا درب ماشین را با استفاده از ابزار یا سیم نرم باز کنید چون این کار موجب آسیب رساندن به اجزای قفل شده و هزینه بیشتری را برای شما بدنبال دارد. در این شرایط میتوانید دوکار انجام دهید 1. اگر در منزل کلید یدکی دارید از کلید یدکی استفاده کنید 2. با کلید سازی سیار تماس بگیرید تا مشکل شما ظرف چند دقیقه برطرف شود.

همه ما میدانیم که ماشین های ایرانی را به راحتی با داشتن تکه ای سیم میتوان باز کرد و خیلی ها این ترفند را بلد هستند و بکار میبرند ما در وبسایت کلید آنلاین از شرح اینگونه آموزش ها خودداری میکنیم تا افراد سودجو از این ترفند ها بهره مند نشوند.

باز کردن درب منزل

با توجه به اینکه قفل درب منزل شما ضد سرقت است یا قفل معمولی بهتر است برای کاهش هزینه ها با کلیدساز هماهنگ کنید تا درب را برای شما باز کند، توجه داشته باشید از آسیب رساندن به مغزی قفل خودداری کنید تا از پرداخت هزینه های بالای خرید سیلندر جدید اجتناب کنید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *